
Ασθενείς με Μεσογειακή Αναιμία καταγγέλλουν αστοχίες και κατασπατάληση δημοσίων πόρων στο σύστημα αιμοδοσίας
Αστοχίες και κατασπατάληση δημοσίων πόρων, καταγγέλλουν ασθενείς (ΠΑΣΠΑΜΑ) και εργαζόμενοι στην Αιμοδοσία (ΕΚΕΑ) στη συνέντευξη τύπου που συνδιοργάνωσαν ο Πανελλήνιος Σύλλογος Πασχόντων από Μεσογειακή Αναιμία και Δρεπανοκυτταρική Νόσο (ΠΑΣΠΑΜΑ) και ο Σύλλογος Εργαζομένων του








