Την πρώτη του ανάρτηση στο Instagram έκανε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, μετά την παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς ως νέος προπονητής του Παναθηναϊκού.
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς παρουσιάστηκε το μεσημέρι της Δευτέρας (22/06) από τον Παναθηναϊκό, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να βρίσκεται δίπλα στον Σέρβο προπονητή.
Μετά το τέλος της παρουσίασης, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ανέβασε story στο Ιnstagram, με όσα έχει κάνει το τριφύλλι την τελευταία τριετία.
Σε αυτό αναφέρει πως το 2024 κατέκτησε τη Euroleague, το 2025 μετέτρεψε το κλειστό του ΟΑΚΑ σε στολίδι, ενώ το 2026 επέστρεψε ο Βασιλιάς, εννοώντας τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Μάλιστα, το story κλείνει με την ατάκα “τα καλύτερα είναι μπροστά μας”.

































































































