Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Invalid date °C  

ΑΑΔΕ: Χιλιάδες e-mails σε επιχειρήσεις για διασύνδεση ταμειακών-POS

ΑΑΔΕ Χιλιάδες e mails σε επιχειρήσεις για διασύνδεση ταμειακών POS

Advertisement

Ενημερωτικά e-mail σε 136.673 επαγγελματίες και επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμα προχωρήσει στη διασύνδεση ταμειακής μηχανής με POS, απέστειλε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. «Μπαίνουμε στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση ενός πολυαναμενόμενου έργου, που θα ξαναγράψει τους κανόνες της υγιούς επιχειρηματικότητας και θα διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία της αγοράς», δήλωσε ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής.

Με τα e-mail οι ενδιαφερόμενοι καλούνται μέχρι την 1η Απριλίου 2024 να επικοινωνήσουν με την επιχείρηση από την οποία έχουν προμηθευτεί την ταμειακή τους μηχανή και, κατά περίπτωση, να:

* κλείσουν ραντεβού σε ημερομηνία εντός του Απριλίου, για την αναβάθμιση της ταμειακής τους μηχανής και τη διασύνδεσή της με το POS που διαθέτουν,

* δηλώσουν ότι η ταμειακή μηχανή είναι διασυνδεδεμένη με εμπορικό/λογιστικό πρόγραμμα διαχείρισης (ERP). Σε αυτήν την περίπτωση, η υποχρέωση διασύνδεσης μεταφέρεται για τις 31.5.2024 ή για τις 30.6.2024 (με δήλωση ραντεβού που θα γίνει έως τις 31.5.2024).

Αν η επιχείρηση από την οποία προμηθεύτηκαν την ταμειακή τους μηχανή δεν έχει διαθεσιμότητα για ραντεβού εντός του Απριλίου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να:

* απευθυνθούν σε άλλη επιχείρηση τεχνικής υποστήριξης, που θα έχει διαθεσιμότητα,

* δηλώσουν στο μητρώο POS έως τις 29 Μαρτίου 2024 την πρόθεσή τους να αντικαταστήσουν την ταμειακή τους μηχανή με μια πιστοποιημένη λύση All-in-One, την οποία θα πρέπει να προμηθευτούν και να θέσουν σε λειτουργία έως τις 30 Απριλίου 2024.

Υπενθυμίζεται ότι η διασύνδεση αφορά το σύνολο των ταμειακών μηχανών που διαθέτει η επιχείρηση / ο επαγγελματίας, ενώ σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης ολοκλήρωσής της, οι υπόχρεοι θα έρθουν αντιμέτωποι με υψηλά πρόστιμα.

Advertisement

Δείτε επίσης

Advertisement

ADVERTISEMENT​

Advertisement

Advertisement