Η «Γρηγόρης» αγόρασε το 20% της Mailo’s

mailo΄s

Advertisement

Στα 20 εκατομμύρια ευρώ αποτιμάται πλέον η εταιρεία που ξεκίνησε το 2015, ο νεαρός σεφ Νίκος Μουτσουρούφης, η «Mailo’s: The Pasta Project».

Άνοιξε το πρώτο της κατάστημα το 2019 λανσάροντας την ιδέα Fresh Pasta Street Food.

Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 40 καταστήματα, ο τζίρος της φτάνει τα 20 εκατ. ευρώ και από χθες έχει έναν ισχυρό μέτοχο, τον Βλάσση Γεωργάτο της αλυσίδας «Γρηγόρης», ο οποίος πλήρωσε 4 εκατ. ευρώ για να αποκτήσει το 20% της «Mailo’s: The Pasta Project».

Οι μακαρονάδες του Mailo έχουν γίνει trend στον νεαρόκοσμο.

Μια ιδέα που γεννήθηκε μέσα στην κρίση, ευδοκίμησε και αναπτύχθηκε μέσα σε λίγα χρόνια αποδίδοντας συγκεκριμένα αποτελέσματα.

Τι κερδίζει η Mailo’s από τη συνεργασία

Η εξαγορά του 20% της Mailo’s από τον Βλάσση Γεωργάτο ανοίγει νέους δρόμους για την αλυσίδα ζυμαρικών. Η Mailo’s θα μπορέσει να επωφεληθεί από την τεχνογνωσία της Γρηγόρης στον χώρο της εστίασης, καθώς και από το εκτεταμένο δίκτυο franchise του ομίλου, το οποίο αποτελεί βασικό παράγοντα ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις του Γεωργάτου.

Η συνεργασία αυτή προσφέρει επίσης στην Mailo’s την ευκαιρία να εξερευνήσει νέες αγορές και να αναπτύξει τα καταστήματά της όχι μόνο σε περισσότερες περιοχές της Ελλάδας, αλλά και στο εξωτερικό.

Η Mailo’s έχει τη δυνατότητα να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της και σε νέες αγορές.

Συγκεκριμένα, η Mailo’s σχεδιάζει να επεκτείνει την παρουσία της στην Ευρώπη, την Αμερική και χώρες όπως η Αυστραλία και η Τουρκία, όπου το street food είναι ιδιαίτερα δημοφιλές. Η συνεργασία με τον Γεωργάτο θα της επιτρέψει να αξιοποιήσει στρατηγικές συνεργασίες, να αναβαθμίσει το επιχειρηματικό της μοντέλο και να προσφέρει μια αναβαθμισμένη καταναλωτική εμπειρία.

Συνολικά, η Mailo’s βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση να κεφαλαιοποιήσει τις δυνατότητες της νέας αυτής συνεργασίας, αποκτώντας πρόσβαση σε πόρους και υποδομές που θα της επιτρέψουν να συνεχίσει την ταχεία ανάπτυξή της και να εδραιωθεί ως κορυφαία αλυσίδα στον τομέα των φρέσκων ζυμαρικών street food.

Οι άλλες επενδύσεις του Mr. Gregory’s

Από την άλλη πλευρά, ο Βλάσσης Γεωργάτος φαίνεται να διευρύνει την ακτίνα των επιχειρηματικών του δράσεων πέρα της αλυσίδας καφεστίασης «Gregory’s».

Ο επιχειρηματίας, Βλάσσης Γεωργάτος

Εκτός από την Γρηγόρης, ο κ Γεωργάτος έχει ιδρύσει και άλλες επιχειρήσεις, όπως η Technohull, μια εταιρεία παραγωγής φουσκωτών σκαφών υψηλής τεχνολογίας, που εξάγει προϊόντα σε αγορές του εξωτερικού. Συνεργαζόμενος με την αδελφή του, Άρτεμις Γεωργάτου, διαχειρίζεται την εταιρεία Perfect Yachts, η οποία ειδικεύεται στην εισαγωγή και εμπορία μεγάλων σκαφών αναψυχής, καθώς και στη συντήρηση και στάθμευση τους.

Ο Γεωργάτος έχει επίσης επενδύσει στην αγορά ακινήτων και στους σταθμούς εξυπηρέτησης αυτοκινήτων, διευρύνοντας το επιχειρηματικό του αποτύπωμα σε ποικίλους τομείς.

 

Advertisement

Δείτε επίσης

Advertisement

ADVERTISEMENT​

Advertisement

Advertisement