Κατηγορηματικός εμφανίστηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετά την επίσκεψή του στο υπουργείο Παιδείας, με αιχμή την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
Ο κ. Μητσοτάκης παραδέχθηκε ότι η νέα διαδικασία αξιολόγησης δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, τονίζοντας πως υπάρχει κατηγορία εκπαιδευτικών που αρνούνται να συμμετάσχουν. «Αν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η εικόνα των σχολείων και οι νέες παρεμβάσεις
Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στη συνολική βελτίωση της εικόνας στα σχολεία, υπογραμμίζοντας την πρόσληψη 39.000 μόνιμων εκπαιδευτικών από το 2019, την ένταξη των αγγλικών στο νηπιαγωγείο και την τεχνολογική αναβάθμιση με 36.000 διαδραστικούς πίνακες και κιτ ρομποτικής.
Παράλληλα, τόνισε την ενίσχυση νέων τύπων σχολείων, όπως τα πρότυπα και πειραματικά, τα δημόσια Ωνάσεια σχολεία, καθώς και το πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου» για την ανακαίνιση σχολικών μονάδων, με τα πρώτα έργα να ολοκληρώνονται τον Σεπτέμβριο.
Έμφαση στην ποιότητα και μήνυμα στους μαθητές
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στάθηκε επίσης στην ανάγκη μείωσης της εξεταστέας ύλης, προτάσσοντας την ποιότητα της γνώσης έναντι της ποσότητας, ενώ ευχήθηκε καλή επιτυχία στους μαθητές που ετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Κλείνοντας, επανέλαβε ότι η δημόσια δωρεάν παιδεία αποτελεί σταθερή προτεραιότητα για την κυβέρνηση, επισημαίνοντας τη σημασία της ισότητας στις ευκαιρίες για όλα τα παιδιά.