
Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκαν επειδή ξέχασαν σε σχολικό λεωφορείο 9χρονο ΑμεΑ
Ξέχασαν να αποβιβάσουν 9χρονο αγοράκι με πρόβλημα αναπηρίας από σχολικό λεωφορείο με αποτέλεσμα να μείνει για τουλάχιστον μισή ώρα μέσα στο όχημα και να υποστεί αφυδάτωση. Για το περιστατικό, που

