Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πήγε στο αστυνομικό τμήμα Συντάγματος και έβγαλε νέα ταυτότητα

Advertisement

Με τα απαραίτητα έγγραφα ανά χείρας πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προκειμένου να εκδώσει τη νέα αστυνομική ταυτότητα.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε στο αστυνομικό τμήμα για να εκδώσει τη νέα ταυτότητα. Ο αστυνομικός αφού πήρε δακτυλικά αποτυπώματα στη συνέχεια τον ενημέρωσε πότε θα είναι έτοιμη η νέα του αστυνομική ταυτότητα και πως θα ειδοποιηθεί με email.

Στη συνέχεια ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποχώρησε από το αστυνομικό τμήμα της πλατείας Συντάγματος.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράφει τα σχετικά έγγραφα
Σημειώνεται πως η προθεσμία για την έκδοση νέας ταυτότητας λήγει σε λίγες εβδομάδες και αυτό σημαίνει πως όσοι δεν έχουν προχωρήσει την διαδικασία δεν θα μπορούν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.

Σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2019/1157, ταυτότητες κρατών μελών που δεν διαθέτουν μηχανικώς αναγνώσιμη ζώνη (MRZ), παύουν να ισχύουν την 3η Αυγούστου 2026.

Advertisement

Δείτε επίσης

Advertisement

ADVERTISEMENT​

Advertisement

Advertisement