Αθήνα: 44χρονη παρέσυρε και σκότωσε με το αυτοκίνητό της 50χρονο στη Λ. Αλεξάνδρας

nea ionia epithesi 1024x576 1

Advertisement

Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε τη νύχτα στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, στο κέντρο της Αθήνας, με θύμα 50χρονο πεζό, τον οποίο παρέσυρε αυτοκίνητο που οδηγούσε γυναίκα 44 ετών.
Γυναίκα παρέσυρε με το αυτοκίνητό της πεζό στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, στο κέντρο της Αθήνας, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του (φωτογραφία αρχείου, επάνω, από Eurokinissi).

Εκτός διάβασης
Σύμφωνα με την αστυνομία, το τραγικό τροχαίο συνέβη σήμερα Πέμπτη στις 01:10, στον αριθμό 59 της Λεωφόρου, στο ύψος του Γκύζη.

Πατησίων ενώ ο πεζός, 50 ετών, διέσχιζε κάθετα το οδόστρωμα σε σημείο όπου δεν υπήρχε διάβαση.

Μεταφέρθηκε στον Ερυθρό

Ειδοποιήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τον άτυχο πεζό και τον μετέφερε στο Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός.

Περισσότερα στοιχεία δεν έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής, πέραν του ότι οδηγός και θύμα ήταν έλληνες πολίτες.

Advertisement

Δείτε επίσης

Advertisement

ADVERTISEMENT​

Advertisement

Advertisement